PŘEČTENO: nekonečné Inferno, Jeruzalém a P.S.

By Karolína - 11:42:00

 Máme tady další přečteno ve kterým se zaměříme na tři knížky. Konkrétně půjde o Inferno, 40 dní pěšky do Jeruzaléma a P. S..

DAN BROWN - Inferno


 Jako první se pustíme do Inferna od Dana Browna, který jsem z týhle trojky jako první dočetla. Inferno jsem začala číst někdy v létě a film jsem viděla hned, jak přišel do kin. Upřímně řečeno mě film nezaujal a bohužel pocity z knihy jsou dost podobný. Pojďme ale popořadě.

 Inferno je třetí knížkou ze série Robert Langdon a tentokrát se zaměřuje na rozšíření epidemie za účelem zbavení se části lidstva, který je přemnožený. Všechno je zahaleno do básně Peklo od Danteho. Téma dobrý, chycení tématu taky ok, ale celý to nějak pokulhává. Žádná knížka mě od Browna ještě nezklamala, ale Inferno je velká slabota. Popravdě řečeno jsem ještě pořád nezjistila, čím to je, že mě to nevzalo, zřejmě to bude ale tématem. Víc mě berou věci, který se motají kolem historie, protože to má větší šťávu. Navíc se Inferno tak neskutečně táhlo, že jsem myslela, že to nikdy nedočtu.

 Myslím si, že tohle je knížka, která Brownovo čtenáře rozdělí na dvě půlky. Jedna půlka Inferno miluje, druhá ne.

 Nicméně i přesto, že mě Inferno nepotěšilo, tak to neznamená, že si od Browna už nic nepřečtu. Zrovna teď jsem se pustila do Pavučiny lží a těším se, až příští rok vyjde další Langdonovka Počátek.

 PS: Fotku nemám. Inferno jsem totiž poslala dál a ani ho nestihla pro tenhle článek vyfotit.





LADISLAV ZIBURA - 40 dní pěšky do Jeruzaléma


 Další knížkou o který budu dneska mluvit je prvotina Ládi Zibury a to 40 dní pěšky do Jeruzaléma. Už po Láďovo přednášce jsem věděla, že tahle knížka nebude mít chybu a bude minimálně tak vtipná jako samotnej Láďa.

 Jak už název prozrazuje, jde zkrátka o pouť do Jeruzaléma, kterou Láďa podnikl. Popisuje příhody, co celý dny dělal, vtipkuje (dokonce i o svých puchýřích) a zůstává i přes všechny nesnáze pozitivní.

 Ačkoliv mnoho lidí říká, že druhá knížka je lepší a vtipnější (i když nechápu jak může bejt ještě něco vtipnějšího), tak se mi to strašně líbilo. Při každý kapitole jsem se minimálně jednou zasmála a celkově se u knížky moc bavila. Je to příjemná oddechovka a už se těším, až se pustím do druhýho ,,dílů". A mimochodem na konci měsíce by měla vyjít od Ládi další knížka a to Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii ke který jede další várku besed. Já na jednu z nich jdu, takže pak podám report.



AŇA GEISLEROVÁ - P.S.

 Poslední knížkou o který vám dneska povím je P. S. od Ani Geislerový. Aňu mám jako herečku i člověka moc ráda. P.S. je složeno z fejetonů (myslím, že to jsou fejetony, což je ostuda, že jako vystudovaná novinářka to nevím, ale hele, jsem ze školy pryč už skoro půl roku a holt jsem něco zapomněla), který dlouhou dobu psala pro časopis ELLE.

 A je to něco naprosto neskutečnýho. Tuhle knížku plnou lásky, smutku, vtipu, jídla, nabraných a shozených kil, dětí, mužů a zážitků musíte milovat. Ať se v ní najdete (a věřte, že jo) či ne, tak si k ní vytvoříte pouto.

 Kromě toho je naprosto nádherně graficky provedená. Vypadá jako deník, boky stránek má modrý a ilustrace jsou kouzelný.


  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já už si konečně budu muset nějakou knížku od Ládi Zibury přečíst, nějakou zábavnou knížku bych zrovna teď potřebovala :) Ať se ti na besedě líbí! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat