Říjnový a listopadový oblíbenosti 2017

By Karolína - 19:38:00


Dvoje oblíbenosti v jednom!

 Neposlouchám rap ani hip hop, ale Cartissse Arteeho znám už nějakej ten rok a jejich hudba mě hrozně baví. Zrovna vydali novej song Otevři oči. Nejvíc se mi na jejich textech líbí to, že jsou smysluplný a každej se v nich najde.

 Konečně začala 2. série Riverdale! A to znamená, že zase mám co sledovat. Zatím jsem z toho, co jsem viděla, pochopila, že se nám po Riverdale potuluje vrah, který s nějakým úmyslem bude vraždit všechny na který si pomyslí. Uvidíme ale, jestli se to bude točit i kolem něčeho jinýho.
 A navíc konečně začala nová série Peaky Blinders! Jsem z toho úplně hotová, protože Peaky Blinders je můj nejoblíbenější seriál. Upřímně řečeno, první díl byl masakr, takže naprosto špičkovej začátek nový série.

 Filmovou kategorii do oblíbeností vůbec nedávám, protože filmy nesleduju, ale tentokrát tady bude. Dívala jsem se totiž na film Before I Fall (v češtině Chvíle před koncem nebo něco takovýho). Chtěla jsem to vidět hlavně z toho důvodu, že tam hraje moje oblíbená Zoey Deutch, kterou mám moc ráda. Ačkoliv má tenhle film průměrný hodnocení (na čsfd 67%), tak se mi hrozně líbil. Bylo to drsný a dechberoucí. Bohužel to nakonec skončilo smutně, ale nic jinýho se asi ani čekat nedalo.



 Kromě toho, že pořád čtu Hostinu pro vrány, tak jsem se pustila do Pavučiny lží od Dana Browna a taky do znovu-čtení Percyho Jacksona: Zloděj blesku. Koupila jsem si ale i novou knížku od Kovyho pod názvem Ovšem, takže jsem se do ní hned pustila. Zároveň jsem dočetla 40 dní pěšky do Jeruzaléma a P.S. Mini recenze na tyhle dvě knížky si můžete přečíst tady.



 O mým výletu do Prahy a setkání s internetovou kamarádkou, kterou znám už 6 let, jsem vám psala samostatnej článek, kterej si můžete přečíst tady
Jednou z největších radostí posledních měsíců mýho života je rozhodně deluxe box prvního alba As You Were od Liama Gallaghera. Unboxing najdete tady


 Dál jsem si udělala radost v Zetku Jirky Krále, kde jsem si koupila Gejmrovo tričko a náramek. V Zetku jsem byla poprvý a když pominu ten fakt, že jsem tam byla z návštěvníků nejstarší (když samozřejmě nepočítám rodiče, ti tam totiž jen sedí a čekaj, až si jejich děti dohrají), tak je to tam hezký.



 Poslední věcí, kterou jsem si udělala radost je knížka od Kovyho alias Karla Kováře, která se jmenuje OVŠEM. A jen tak mimochodem ji už mám skoro celou přečtenou.


  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Děkuju za tip film, už jsem si ho hnedka našla a jsem si jistá, že se bude líbit i mně :) Na knížku od Kovy jsem se dívala v knihkupectví, ale nijak zvlášť mě nezaujala, čekala jsem od ní trošku něco jiného :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat