STORYTIME | Vycházka s panem Egoistou

By Karolína - 9:21:00



 Se storytime článkami či videi se na internetu v poslední době roztrhl pytel. A tak jsem se rozhodla, že se i já sem tam podělím o svoje příběhy, ačkoliv jich moc nebude. A asi ani nebudou moc vtipný, protože nejsem vtipnej člověk.

 Dnes vám povyprávím o tom, jak jsem se nechala uhnat a řekla ano, ačkoliv jsem vůbec nechtěla a pak jsem toho několik měsíců litovala. Ano, bude řeč o klucích a o ,,vycházkách" s nima. A pozor, i s ponaučením na konci. 

 Takže psalo se léto 2016, takže je to rok a pár měsíců, co se tahle událost začala dít. Byl červenec a já si krásně v míru a klidu trávila svoje léto u táty a prostě si užívala života. Blížil se konec července a s ním i festival Hrady CZ, kterej se koná nedaleko od nás. Nenavštěvuju ho sice každej rok, ale tentokrát jsme se s tetou rozhodly, že pojedeme na oba dny. Jela s náma ještě její kámoška a jeden kluk. Budem mu říkat třeba Egoista (a to nejen kvůli tomu, že se to k němu děsně hodí). Takže s námi měl jet ještě Egoista, kterýho jsem nikdy dřív nepotkala.

 Vyrazili jsme na festival a já se s Egoistou moc nebavila. Neviděla jsem nějak potřebu se s ním bavit. Nejsem totiž člověk, kterej by nějak moc rád poznával nový lidi a jsem docela silnej introvert. Den se táhl a najednou začal být večer. Holky šly na záchod a my s Egoistou na ně čekali, přičemž on na mě promluvil.

 Egoista: ,,Ty se mě bojíš, že se se mnou nebavíš?" V duchu jsem si říkala, jestli mu přeskočilo nebo tak a tak jsem jen řekla, že nejsem moc upovídanej člověk. No, a tímhle šlo všechno do kelu, protože mě pak už nenechal na pokoji a chtěl si povídat!!!! Mně nevadí upovídání lidi, ale musí to bejt lidi se kterýma mám něco společnýho a rozumíme si. Jenže my s panem Egoistou jsme oba na úplně, ale ÚPLNĚ jiný vlně. Nicméně jsme pak prokecali celej pátek a ještě i sobotu.

 Když bylo po fesťáku, tak jsem se začala v duchu radovat, že už od něj budu mít pokoj a nemusím ho po zbytek svýho krásnýho života vidět. Jenže ouha, to jsem se pěkně zmýlila. Pár dní po tom si mě totiž přidal do přátel. Byla bych tu žádost ignorovala, ale je mi jasný, že by se pak začala vyptávat tety a z toho by tak nějak nebylo úniku. Tak jsem mu to přijala a hned (HNED!!!) mi přišla zpráva. Na kterou jsem jen tak btw odpověděla až večer, takže o hodně hodin později. Několik dní jsme si psali, přičemž já mu vždycky odpovídala až pozdě večer a na otázky, zda mám v tu chvíli čas a jestli půjdem ven jsem odpovídala až později s tím, že jsem pomáhala tátovi na zahradě a mobil jsem u sebe neměla. Nebo že jsem měla mobil vybitej. Znáte to.

 Jenže jednou mě to dohnalo. Byla jsem u tety a babi tam zrovna měla Egoistovo mámu, která jí pomáhala umejvat okna. No a jelikož mě jeho máma viděla, tak jen, co odjela domů, tak mi přišla od Egoisty zpráva: ,,Máma říkala, že se nudíš." V tu chvíli jsem si jen řekla wtf? WTF?!? Jak může proboha někdo vědět, že se nudím, když I'm having the best time of my life? Jelikož v tuhle chvíli fakt nebylo úniku, tak jsem teda svolila k tomu, že s ním půjdu za půlhoďky ven. Ani pro mě nepřišel, musela jsem dojít až skoro jeho baráku, nutno říct.

 Strávili jsme spolu několik hodin u kterých jsem se jen modlila, aby už zatraceně skončili a já se mohla vrátit do svýho mírumilovnýho času se sebou. Co se týkalo našich rozhovorů, tak to bylo na fesťáku docela v klidu. Byl otravnej, ale dalo se s ním bavit. Jenže teď... to se nedá ani popsat slovy. Pořád jsem jen poslouchala, že nesnáší támhleto, že támhleto je moc blbý, že támhleto je trapný, že on by to udělal takhle. Prostě hroznej sobec, kterej si myslí, že umí všechno na světě a taky všechno na světě nesnáší.

 Pak jsme se rozešli (áááálelujáááá) a já mu už nikdy neodepsala na žádnou zprávu.

 A jaký z toho plyne ponaučení? Zaprvý - ti hezčí kluci bejvaj fakt největší egáči. Zadruhý - když někoho v létě potkáte, nechoďte s ním ven. A zatřetí - pamatujte, že první dojem může bejt úplně špatnej.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů