Co se se mnou děje?

By Karolína - 11:32:00

 Asi jste si všimli, že se poslední dobou tady na blogu neobjevuju, nereaguju na komentáře a ani nechodím na svý oblíbený blogy. Pokud můj blog navštěvujete delší dobu, tak si asi říkáte, kde jsou oblíbenosti, když je polovina dalšího měsíce fuč a já je většinou přidávám do toho pátýho. A protože toho mám tolik k vysvětlování, tak jsem se rozhodla vám sepsat kratší článek ze života.

 Poslední pořádnej článek jsem zveřejnila 29. 10. a konkrétně to byl článek o mým výletě do Prahy a o setkání se s mojí dlouholetou kamarádkou. Pak bylo dlouho ticho a 12. 11. jsem rychle sesmolila článek o třech přečtených knihách, aby to tady nebylo tak zaseklý.

 Mohla bych se vymlouvat na to, že jsem neměla nápady či mě to nebavilo a bla bla, ale pravda je úplně jiná.

 V první čtvrtině září se mi objevily problémy s rukou. Bolelo mě v rameni, v lopatce a celkově to bylo hodně nepříjemný. Jelikož už tyhle bolesti trvaly přes tejden a já nebyla schopná ruku zvednout či s ní cokoliv dělat, tak jsem se rozhodla zajít k praktický doktorce. Nejdřív jsem si myslela, že to je jen zánět šlach nebo něco podobnýho a počítala jsem s tím, že dostanu nějaký prášky a ortézu a půjdu domů. Dopadlo to ale tak, že mi byly předepsaný rehabilitace na který jsem chodila asi 3 týdny, přičemž se mi střídaly jeden tejden 2x, další tejden 1x. K tomu jsem dostala ještě silný prášky na utlumení bolesti. Zrovna včera jsem byla na posledních rehabkách a rovnou i na kontrole, kde jsem dostala ještě obstřik, protože mám jeden sval u lopatky pořád hodně ztuhlej.

 Už jsem ale ok, mám různá cvičení na doma a doufám, že se mi už takový problémy neobjeví.

 A to je vlastně celej důvod mý blogový absence. Právě kvůli bolestivým zdravotním problémům jsem vůbec neměla chuť a náladu na to něco sepisovat a nechtěla jsem na vás přenášet mou negativní náladu, která se mnou byla pěkně dlouhou dobu.

 PS: K těm oblíbenostem - budou. Ale budou opět spojeny, takže v prosinci čekejte listopadový a říjnový oblíbenosti v jednom článku.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak ať ti je brzy zase dobře! :D a už se těším na ty oblíbenosti!
    jdusizasvymsnemm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat