Liam Gallagher : AS YOU WERE [Deluxe Boxset]

By Karolína - 19:50:00

 



Dnes pro vás mám nejvíc speciální článek. Pokud mě sledujete dýl, tak víte, že miluju Oasis a hlavně jejich frontmana Liama Gallaghera. A tak vám možná z názvu článku došlo o co dneska půjde. A pokud ne, tak vám to hned řeknu!

 Byl to velkej šok a překvapení, když Liam v květnu nečekaně oznámil, že se vrhá na sólovou dráhu. A samozřejmě, že to bylo jedno z nejlepších překvapení, který se může v životě fanouška stát. Sledovala jsem každej jeho pohyb na sociálních sítích a čekala na každou písničku či videoklip, co vypustí. Přišla řeč i na jeho první album pod názvem As You Were, jehož vydání bylo stanoveno na 6. října tohoto roku. Bylo mi jasný, že mi nebude stačit klasická verze CD, ale budu potřebovat deluxe verzi, ale nakonec to dospělo do úplně jinýho výsledku. Na konci srpna jsem si totiž pořídila gramofon (článek tady), a tak jsem se rozhodla, že si pořídím jeho deluxe box ve kterým je kromě vinylky a deluxe CD mnohem víc.

 Tímto jsem vlastně dospěla k tomu o čem tenhle článek bude. Takže bez dalšího okecávání jdeme na rozbalovačku!

 

 Objednávala jsem z Liamovo oficiálního obchodu a celá tahle objednávka i s poštovným mě vyšla asi na 1900 Kč. A čekala jsem docela dlouho (opět). Na ofiko stránkách píší, že doprava po Evropě trvá 3-5 dní. Já tentokrát čekala téměř dva tejdny. A na mikinu, která mi přišla v létě jsem čekala skoro měsíc!!! Mně by to čekání ani tolik nevadilo, ale řekla jsem si, že si celý album poslechnu, až ho budu mít ve fyzický podobě, takže určitě chápete moje utrpení.

 Přišlo to zabalený v takový rozkládací ,,krabici", jak můžete vidět na fotce. Objednávka byla zabalena ještě ve folii.


 Celý provedení je naprosto kouzelný a musím říct, že se to moc povedlo. Je to zkrátka taková pevná ,,kniha" ve který se ukrývají všechny věci. Celý tenhle boxík obsahuje vinylku alba As You Were, deluxe verzi alba, booklet ve velikosti knihy, sedmičkovou vinylku s písní For What It's Worth, různý sběratelský drobnosti a plakát. Plus jsem ještě na mejl dostala už v tý době vydaný písničky v mp3 a ihned po vydání alba celou deluxe verzi v mp3.



 Když ,,knížku" otevřete, tak na vás jako první vykoukne vinylka v sedmičkový velikosti. Ta má zezadu vyražený text celý písničky, což vypadá opravdu kouzelně. Vedle se nachází Liamův podpis.



 Booklet je plný fotek a textů k písním.



 Na posledních stránkách se nachází kapsa ve který se ukrývá album zabalené v plakátu a jiné sběratelské věci. Vedle je v kapse vinylka, která je v bílý barvě a vypadá to fakt luxusně.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů