První rok na světě

By Karolína - 10:59:00



 Přesně dnes je to rok od tý doby, co jsem tady na tomhle blogu zveřejnila svůj úplně první článek. V tý době jsem tomuhle blogu nedávala žádnou velkou šanci a ani jsem to nebrala vážně. Článek o naší překrásný dovolený v Capo Vaticano jsem sepsala jen tak z hecu a z toho, že jsem chtěla ostatním předat svoje zkušenosti.
 A pak jsem na blog začala přidávat pravidelně. A drží se mě to až doteď.
 Sice se někdy stane, že nejsem třeba tejden aktivní, ale prosímvás, to neznamená, že bych na blog kašlala. Ale zkrátka nemám nápady nebo náladu. A to se občas stává.

 A jelikož nevím, co více vám k tomuto jubileu říct, tak jsem se rozhodla udělat takovej seznam těch nejvíc top článků.


Články se kterými jsem nejvíc spokojená


Článek, kterým to všechno začalo - Capo Vaticano aneb kaktusový ráj, špína a průzračné moře.
Moje malá reportáž ze srpnovýho koncertu The Neighbourhood pod širým nebem.
Všechny tři části výroby přijímacího dopisu z Bradavic - I. část, II. část, III. část.
Tady jsem vám vyprávěla o mým maturitním plese.
O tom, jak těžký je naplánování rozhovoru.
Výslednej rozhovor.
Jak jsem si založila autorskej blog.
Velká recenze na knihy z povinný četby.
A nakonec to nejlepší, další malej report z kouzelnýho koncertu The 1975.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Gratulujem k prvému roku, prajem veľa úspechov a dúfam že rých rokov bude viac! <3

    OdpovědětVymazat