DIY

Výroba přijímacího dopisu z Bradavic III.

By Karolína - 13:28:00




Blížíme se do finále, přátelé. Sice po hodně dlouhý době, za což se opravdu moc omlouvám, ale zrovna lístek na vlak je nejtěžší a mně se do něho dost upřímně moc nechtělo. Ale dost omlouvání a vymlouvání, protože pro vás mám třetí a zároveň i poslední část výroby přijímacího dopisu z Bradavic.

Jelikož už máme vyrobený přijímací dopis a i dopis s nákupním seznamem všech potřebných věcí, tak nám zbývají poslední dvě věci. Lístek do vlaku a obálka ve který nám všechno přijde!

1. část | 2. část | 3. část




BUDETE POTŘEBOVAT:

- 2 papíry starého vzhledu, který jsme si vyrobili v první části
- černou propisku nebo fixu
- tužku
- zlatou nebo žlutou gelovku/propisku
- bílou fixu
- lepidlo
- pravítko
- izolepu
- tiskárnu
- vodu
- nůžky


Začneme tím těžším a to lístkem na Bradavický expres. Je sice těžší a mně se do něho opravdu opravdu hrozně moc nechtělo, ale nakonec mě jeho výroba neskutečně bavila.
Jako první si z papíru starýho vzhledu vystříhneme obdélník. Rozměry jsou na vás, já ho dělala tak, aby se tak akorát vlezl do obálky. Rada pro vás: nedělejte ho malej, jinak se vám bude dost těžko kreslit.



Teď přichází na řadu kouzlo jménem z čistýho papíru pomalovanej papír. Inspirujte se originálním lístkem (třeba tady) nebo ho klidně celý překreslete, ale k tomu budete potřebovat 50 tun trpělivosti. Minimálně. Já vzala z originálního lístku pár prvků a se zbytkem jsem improvizovala.




Abych pravdu řekla, tak jsem ten znak Bradavic a všechno, co je uprostřed docela odflákla a stejně to pořád vypadá přijatelně. Použila jsem i bílou fixu, která tomu přidala pořádnej šmrnc.




Nakonec jsem doprostřed napsala Platfrom 9 3/4  a nad to černou fixou London to Hogwarts for ONE WAY travel. K ,One Way' jsem přidala i pár čárek na kterých je text jakože ,,vyražený". A do spodní části lístku taktéž opsala text, který je i na originálu.




Šablonu obálky si stáhněte zde a pak ji vystřihneme. Jakmile máme hotovo, vezmeme papír na který obálku obkreslíme a pak taky vystřihneme. Od oka ohneme strany tak, jak to máme na originálu a slepíme. Nejdříve dáme dovnitř boční strany a na ty přilepíme spodní část. Můžete ještě obálku něčím zatížit a mezitím nám schne, tak se pustíme do samolepky.






Jelikož jsem už neměla sílu na to, kreslit další Bradavický znak, tak jsem se rozhodla pro výrobu samolepky. Izolepu jsem přilepila na znak na šabloně obálky a pořádně izolepu uhladila. Pak jsem znak vystřihla (můžete buď čtverec, nebo to obstříhnout po linkách) a hodila na pár minutek do horké vody. Pak jsem začala papír drolit, až mi na izolepě zůstal jen znak a izolepu pak nechala chvíli zaschnout, aby znovu začala lepit. Nakonec jsem náš skoro domácí znak nalepila na obálku.
A na obálku jsem napsala stejnou adresu jako předtím do dopisu.








A vrháme se na to, jak poskládat dopisy, aby se vlezly do obálky. Nejdříve ohneme boční strany a nakonec dvakrát přeložíme. Opět měřte tak, aby se vám to vlezlo do obálky.





  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To je skvělý! Jsi šikovná :) Jen tolik práce s tím.. :D na to bych asi neměla :D

    BLOND SITE.CZ

    OdpovědětVymazat