DIY

Výroba přijímacího dopisu z Bradavic I.

By Karolína - 13:57:00


Kdo z nás v jedenácti s nadějí čekal, až mu přijde dopis z Bradavic? A koho zabolelo u srdíčka, když zjistil, že mu ten dopis nikdy nepřijde? Buďme upřímní, některý z nás to bolí dodnes (utřu si slzu a budu pokračovat ve psaní). A jelikož chci nás všechny potterovský duše potěšit, tak jsem si pro vás připravila první DIY návod a to právě na dopis z Bradavic!

Vím, že návodů je na internetu milion, ale všechny jsou tak nádherný a propracovaný, že to nás neumělce netěší, protože náš výtvor nedopadne tak, jak jsme si ho představovali. A proto jsem se rozhodla, že vám ukážu, že i ten největší antitalent na malbu a kreslení to zvládne v docela přijatelným vzhledu (a to nám neobdařeným dodá sebevědomí ne).

1. část | 2. část | 3. část



BUDETE POTŘEBOVAT:

- bílé papíry
- černou tenkou propisku (pro zkušený klidně tuš)
- černý fix
- tužku
- zelenou fixu či propisku
- trpělivost


Jsou dva způsoby, jak si dopis vyrobit. Prvním je ten jednoduchý a rychlý při kterým si jen na netu najdete všechny dokumenty, vytisknete, složíte do obálky a máte hotovo. A pak je tady ten druhej do kterýho se dneska pustíme my. To znamená, že si všechno nakreslíme, napíšeme a pak budem obdivovat svůj výtvor.

Začneme tím, že si vyrobíme papír, který bude mít zažloutlý a starý vzhled. Připravila jsem pro vás rychlý fotonávod.




Pokud vytáhnete papíry ještě trochu vlhké, tak je nechte pořádně proschnout. Pokud je máte zvlněný jako já, tak je strčte pod těžké knížky. Já dala na střídačku papír, kniha, papír... a nakonec na všechny papíry a knihy položila ještě tři bichle. Nechte je tak několik hodin, nejlíp až do druhýho dne.



Tak dámy a pánové, teď končí všechna prdel.

Začínám tím, že si načrtnu znak Bradavic se vším všude. Protože pokud začnete textem a znak necháte nakonec, a pak ho pokazíte, tak jste v pytli. Navíc se tím i vyvarujete tomu, že to s textem přeženete a na znak vám nezbude potřebný místo. Abych ho měla rovnoměrně, tak jsem si čistý papír přidělala sponkama, aby mi držel na místě a měla jsem tak neviditelnou linii, kam mám prostor pro znak. Načrtávám fakt jemně a slabě, jelikož se sice dá gumovat, ale může se stát, že si vygumujete i trochu ,,kávový" vrsty, takýe opatrně. U čeho si ale už jste jistí, že to tak budete obtahovat i fixou, tak můžete na tužku zatlačit. Ačkoliv je to neuvěřitelný, tak už teď vím, že znak je proti textu lahůdka. Já totiž neumím hezky psát! Ze znaku jsem udělala všechno, krom zvířat kolejí, protože s těmi si nevím rady, takže je nechávám na později.



Pokračujeme samotným textem. Já ho čerpala z tohoto obrázku a snažila jsem se i napodobit styl písma. Za To: napíšete své jméno (Mr. pro kluky, Ms. pro dívky) a vymyšlenou nebo opravdovou adresu. Já použila adresu The Burrow a příjmení Weasley, o čemž si ale povíme jindy. Dál jsem už opsala vše z oficiálního dopisu. Ms. Weasley a podpis McGonagallové jsem si nejdřív napsala tužkou a až jsem s tím byla spokojená, tak jsem je obtáhla propiskou a na některých místech to udělala tlustší, aby to bylo co nejvíc podobný originálu. Na podpis McGonagallové jsem použila zelenou propisku.
Do spodní části papíru přijde HOGWARTS SCHOOL of ..... a tam jsem si pomohla tak, že jsem si udělala uprostřed stránky čárku a pak každou půlku ještě rozdělila na půl. Tak jsem si zařídila to, abych měla text pěkně uprostřed a nebyl na jedný straně delší než na druhý.






Vracíme se k našemu slavnýmu znaku Bradavic. Nejdřív jsem ho celý obtáhla černou fixou a pak se pustila do kreslení zvířat. Nebuďte smutní, když to nebude vypadat tak, jak má (moji připomínají spíš Pokémony, ale co už), protože hůlku použít nemůžete (žádný kouzla mimo Bradavice!), a tak si holt musíte vystačit se svým vlastním talentem.
Snažila jsem se udělat je trochu realističtější, tak jsem některý místa vynechala, a pak je dočárkovala, aby zvířata nebyla jen čistě černá.




No a jsme na konci! Náš vlastní krásný dopis z Bradavic je hotovej, ale pozor, to není všechno! V druhý části si vyrobíme dopis se seznamem všeho, co si musíme před nástupem do školy koupit.



POUŽILA JSEM:
- černé propisky z Tigeru
- černou oboustranou fixu z Tigeru
- zelenou Stabilo
- kawaii propisku
- mechanickou tužku Maped Automatic

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Wow! Je to teda krásná práce, ale asi bych na to neměla trpělivost, zvlášť co se psaní týká :D

    OdpovědětVymazat
  2. No páni :O to vypadá dokonale. :) taky jsem ted na svém blogu psala něco z HP tak pokud chcešm můžeš se mrknout. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! To budu muset vyzkoušet. :3 Možná by se to dalo užít i na workshopy, které pořádáme na HP akcích..

    Iliene z Fantasy is my weapon

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem narazila na tento starý článek. Včera jsem dočetla Relikvie smrti. Zabrala jsem se to toho tak, že všech 7 knížek jsem zvládla za necelé tři měsíce. Taky o tom chystám článek :-) Moc děkuji za tento návod. Až budu mít chvilku, tak si dopis vytvořím a zarámuju :-) Když už mám celé bradavické dobrodružství přečtené, cítím, jak mi ten kouzelný svět chybí. Takováto malá připomínka je pro potterblázny určitě nezbytná.

    OdpovědětVymazat