The Neighbourhood pod širým nebem

21:58:00



Po delší době se konečně ozývám s novým článkem. Ačkoliv mám mnoho času a mohla bych napsat tuny článků, tak se mi zaprvý vůbec nechce a zadruhý nemám žádný nápady.

Ale v úterý 16. 8. přišel den na který jsem se už několik měsíců těšila a tím pádem mi přišlo i ideální téma na článek. Nemluvím o ničem jiném než o koncertě kalifornských The Neighbourhood, kteří po necelém půlroce zamířili znovu do našeho hlavního města. Březnový koncert se konal v Lucerna Music Baru a toho srpnového jsme se dočkali pod širým nebem a to v Riegrových sadech.

Lístek jsem běžela koupit hned, jakmile šly do prodeje. A pak jsem už jen odpočítávala dny. A těch bylo fakt požehnaně. Ale všechno jednou končí a skončilo i tohle čekání. Jelikož jsem na ten koncert fakt chtěla jít, tak jsem si koupila lístek jen a jen pro sebe a rozhodla se, že půjdu sama. Když jsem tam ale přišla postavila se do tý dlouhý a velký fronty, tak už se mi tam zas tak moc nechtělo. Všichni byli ve dvojicích a větších skupinkách, a pak jsem tam byla já sama. V šest se otvíral vstup, dostala jsem se tam během čtvrt hodiny a pak jsme HODINU A PŮL (!!!) čekali, než přijde předskokan. Řeknu vám, že čekat tak dlouho bylo ukrutný. Stát na jednom místě, protože jakmile si chytnete fleka, tak ho prostě nemůžete opustit, bylo nekonečný a kolikrát jsem přemýšlela, že snad odejdu. Pomalu se to tam plnilo a přišel předskokan jménem BORNS o kterým jsem nikdy neslyšela a nikdy ho už slyšet nechci, protože tohle prostě nepatří mezi to, co by se mi líbilo, ačkoliv všichni ostatní byli nadšení. Já si jen přála, aby odešel tak rychle jak přišel.

A pak po třičtvrtě na devět přišli moji milovaní THE NBHD. Viděla jsem docela blbě, ale mohlo být hůř. Vždycky může být hůř. Kluci byli naprosto báječní, ostatně jako vždy a přestože si po koncertě mnoho lidí stěžovalo (krátký set kluků, stromy bránící ve výhledu, nazvučení atd atd), tak já odcházela spokojená a šťastná s jejich tričkem CRY BABY.

Už po březnovým koncertě jsem si řekla, že půjdu na každý jejich koncert v Česku, tak se těším, až přijedou potřetí (jen doufám, že to nebude moc brzo, protože bych taky potřebovala trochu ušetřit, haha).

Tři nekvalitní videa najdete na mém youtube kanálu (ZDE)

Byli jste na klucích v Riegráčích? Co vaše pocity?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To musel být skvělý zážitek! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych asi sama nešla, koncert jako takový si člověk prožvá individuálně, ale právě pro to čekání a tak je fajn mít doprovod :) Každopádně prima, že sis to i tak užila!

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY